Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
20 september 2023

Prima

Zorgvuldig, zeer vriendelijk.

20 september 2023

prima, vlot geholpen

zeer goed

20 september 2023

Zeer veel vertrouwen in de kennis van de tandarts dhr Bies

Op mijn gemak Personeel allemaal even vriendelijk Deskundigheid

19 september 2023

Zeer kundige behandeling, geen pijn.

Zeer zelfbewuste tandarts die continue vraagt of je pijn hebt. Heel fijn.

17 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Deskundig

8 september 2023

Zeer tevreden

Vriendelijke en deskundige behandeling. Uitleg en voorlichting tav goed poetsen. Blij mee.

7 september 2023

prettig geholpen

Voor zo ver door mij te beoordelen: goede intake, uitleg en vervolgstap.

6 september 2023

Helemaal goed

Snel, goed en vriendelijk geholpen

6 september 2023

Fijne tandarts

Goede ervaring.

3 september 2023

Goed

Okee

2 september 2023

Fijn dat ik verdoving krijg als ik er om vraag

Plaatselijke verdoving.. heel fijn. Geen lippen en wangen die uren verdoofd zijn, alleen daar waa...

Lees meer
2 september 2023

Aardig

Aardige tandarts

1 september 2023

Vriendelijk en korte wachttijden

2 x kort achter elkaar op bezoek geweest. De wachttijden zijn minimaal, ook voor de vervolgafspra...

Lees meer
1 september 2023

Top tandarts Gabriel en mondhygieniste Ankie

Ankie heeft mijn gebit zo mooi schoongemaakt, het was helemaal bruin geworden en dat zonder pijn ...

Lees meer
31 augustus 2023

Ik ben altijd blij als het klaar en weer schoon is .

Anneke doet haar werk heel geduldig en zorgvuldig Hoop dat ze haar beroep nog lang kan uitvoeren.

31 augustus 2023

Stralend gebit

Vandaag even naar de mondhygieniste geweest, ben zeer tevreden. De behandeling ws pijnloo en het ...

Lees meer
30 augustus 2023

goed

snel geholpen

28 augustus 2023

Vriendelijk met begrip voor de patiënt

Mondzorg Makkum heeft een uitstekende behandelingsprocedure voor een patiënt die kleinzerig en b...

Lees meer
28 augustus 2023

Prima

Altijd goed bij Anneke.

28 augustus 2023

Prettige praktijk en professioneel

Correct

27 augustus 2023

Top

Alles werdt goed uitgelegd

25 augustus 2023

klasse, alles mooi schoon

ik ben erg dankbaar voor de fijne en professionele behandeling

25 augustus 2023

Prima!

Prima!

24 augustus 2023

Prima ontvangst en vriendelijke behandeling

Heel goed.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Mondzorg Makkum
Cynthia Lenigestraat 22
8754 CD
Makkum
Vr
8:00 - 12:00