Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima
Zorgvuldig, zeer vriendelijk.

prima, vlot geholpen
zeer goed

Zeer veel vertrouwen in de kennis van de tandarts dhr Bies
Op mijn gemak Personeel allemaal even vriendelijk Deskundigheid

Zeer kundige behandeling, geen pijn.
Zeer zelfbewuste tandarts die continue vraagt of je pijn hebt. Heel fijn.

Vriendelijk en professioneel
Deskundig

Zeer tevreden
Vriendelijke en deskundige behandeling. Uitleg en voorlichting tav goed poetsen. Blij mee.

prettig geholpen
Voor zo ver door mij te beoordelen: goede intake, uitleg en vervolgstap.

Helemaal goed
Snel, goed en vriendelijk geholpen

Fijne tandarts
Goede ervaring.

Goed
Okee

Fijn dat ik verdoving krijg als ik er om vraag
Plaatselijke verdoving.. heel fijn. Geen lippen en wangen die uren verdoofd zijn, alleen daar waa...
Lees meer
Aardig
Aardige tandarts

Vriendelijk en korte wachttijden
2 x kort achter elkaar op bezoek geweest. De wachttijden zijn minimaal, ook voor de vervolgafspra...
Lees meer
Top tandarts Gabriel en mondhygieniste Ankie
Ankie heeft mijn gebit zo mooi schoongemaakt, het was helemaal bruin geworden en dat zonder pijn ...
Lees meer
Ik ben altijd blij als het klaar en weer schoon is .
Anneke doet haar werk heel geduldig en zorgvuldig Hoop dat ze haar beroep nog lang kan uitvoeren.

Stralend gebit
Vandaag even naar de mondhygieniste geweest, ben zeer tevreden. De behandeling ws pijnloo en het ...
Lees meer
goed
snel geholpen

Vriendelijk met begrip voor de patiënt
Mondzorg Makkum heeft een uitstekende behandelingsprocedure voor een patiënt die kleinzerig en b...
Lees meer
Prima
Altijd goed bij Anneke.

Prettige praktijk en professioneel
Correct

Top
Alles werdt goed uitgelegd

klasse, alles mooi schoon
ik ben erg dankbaar voor de fijne en professionele behandeling

Prima!
Prima!

Prima ontvangst en vriendelijke behandeling
Heel goed.